Oferty inwestycyjne

Remont Szkoły Podstawowej w Miłkowie, budynek niski

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

  1. I.                ZAMAWIAJĄCY:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej w Miłkowie

Miłkowo 11, 64-720 Lubasz

Telefon: (0-67) 255-60-90

Adres e-mail: milkowo11@wp.pl  lub  gzosip13@op.pl

Witryna: http://spmilkowo.superszkolna.pl/

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2020 ze zm.), a więc o szacowanej wartości poniżej 130 tysięcy złotych, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej w Miłkowie  zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert na  realizację  zadania pn.” Remont Publicznej szkoły podstawowej w Miłkowie- budynek niski.

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest określony w Dokumentacji Technicznej  i jest  zgodny  z przedmiarem robót i obejmuje:

  • prace remontowo-budowlane,
  • instalacja sanitarna,
  • instalacja elektryczna,
  • wentylacja.

 

Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja Techniczna oraz przedmiar robót. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.

 III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 23 sierpnia 2021 roku od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO  Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą wysłać  drogą elektroniczną: e-mail:  gzosip13@op.pl

V. OSOBY  WSKAZANE PRZEZ  ZAMAWIAJĄCEGO DO  POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących  zamówienia  jest Pan Ryszard Bilski – Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, tel.  664 76 492.

 

2.   Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:

drogą elektroniczną: e-mail:  gzosip13@op.pl.   

 VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym, zawierający cenę netto i brutto za wykonanie prac remontowych  w Publicznej Szkole Podstawowej w Miłkowie  oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena zawiera wszelkie koszty związane  z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 VIII.  MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Oferent do dnia 08.06.2021 r. do godziny 15.00  winien przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową na wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferty w formie pisemnej należy składać w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, 64-720 Lubasz ul. B. Chrobrego 37.

 IX.     OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

2.  Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnez obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

6.   Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający podejmie ostateczną decyzję w zakresie   przedmiotu zamówienia.

X.        INFORMACJE DODATKOWE

  1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta zawierająca najniższą cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
  6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

 

 

 

W załączeniu:

1.       Załącznik nr 1 - Oferta cenowa;

2.       Załącznik nr 2 – Kosztorys ofertowy;

3.       Załącznik nr 3 – Przedmiar robót.

4.       Załącznik nr 4 -  Dokumentacja Techniczna.

5.       Załącznik nr 5 – wzór umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2021 12:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: bmichalak
Ilość wyświetleń: 211
27 maja 2021 12:57 (bmichalak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 maja 2021 12:57 (bmichalak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 maja 2021 12:56 (bmichalak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)